vineri, 2 aprilie 2010

Culori vii...

Azi am fost la piata. Dupa flori de ghiveci, nu dupa carne sau oua....(de alea se ocupa adultii).
Doamne ce multi oameni. Si ce multe figuri. 
M-am lasat purtata de val (era destul de greu sa te opui) si n-am facut nimic decat sa observ. M-am uitat dincolo de fetele crispate in cautare de produse traditionale. Si ce-am vazut? Culoare, multa culoare. Zambete care vroiau sa iasa dar pretul prea mare la carnea de miel nu le lasa, am vazut ingrijorarea din sufletul unei batranele care vindea sacose hand made (aviz egologistilor), am vazut nerabdarea unui sot care incerca sa-si impace pruncul de care se agatase un ursulet si nu mai vroia sa-i dea drumul, o doamna foarte bine coafata (de parca mergea la nunta) care nici in ruptul capului nu vroia sa dea 1 leu pe o legatura de patrunjel si am mai vazut un nenea cu burta mare care se plimba agale, neperturbat defel de zgomotul din jur (chiar era zgomot) care purta la gat o mica trompeta din cupru (cred ca facea reclama la ceva). 
Atatea culori...Dincolo de aparenta suntem asa de frumosi. Da, trebuie doar sa te uiti in jur. Sa vezi culoarea vie.

2 comentarii:

  1. "Calatorim prin lume pentru a gasi frumosul, dar trebuie sa-l purtam cu noi caci altfel nu-l vom gasi."
    Ralph Waldo Emerson

    "Daca frumosul n-ar exista în noi, cum l-am putea, oare, recunoaste?"
    Ernst Haas

    "Daca nu esti dispus sa vezi mai mult decât se vede, nu vei vedea nimic."
    Ruth Bernhard

    RăspundețiȘtergere