luni, 26 iulie 2010

tot un fel de calatorie...

Imi place sa calatoresc. Acum insa cred ca sunt in impas. Am ajuns pe un drum care aparent duce spre nicaieri. Aparent, zic. Mi-e teama sa merg pe el, poate ii descopar un sens, o directie si atunci ce fac? 
Si e atat de bine sa stau ascunsa sub umbra nehotararii.
Incepusem deja sa ma obIsnuiesc pe drumul de dinainte, desi eram cam spinos, cu multi bolovani pe care trebuia sa-i ocolesc si-n care imi loveam gleznele mereu. Da....am invatat sa merg pe el iar acum mi-e greu sa intru pe un drum unde miroase a proaspat si pot sa umblu chiar si desculta, sa ating cu varfurile picioarelor iarba verde, proaspat cosita.
E ciudat ca mi-e teama. Cred ca la inceput o sa merg cam ciudat. O sa fac pasi mari si o sa imi ridic mereu picioarele sa ocolesc o piatra imaginara si cred ca primi pasi o sa-i fac cu bocancii in picioare. Numai sa nu strivesc firele de iarba firave...
Hm....cred ca o sa stau un pic in rascruce. E bine sa stai in umbra indeciziei. Te acopera bine.


Un comentariu:

  1. "The point of the Pointless Forest is to show that everything has a point." - Oblio

    RăspundețiȘtergere