luni, 19 iulie 2010

calatorie...

calatoresc singura pe o distanta destul de lunga. credeam ca n-o sa-mi placa. tocmai de asta m-am echipat cu de toate: de rontait, de citit, chiar si internet.
de ce n-o sa-mi placa? pt ca o sa fiu doar eu cu mine si poate sunt o companie plictisitoare.
ce sa vb cu mine? ce sa-mi spun? in ce directie sa-mi indrept gandurile sau cum sa fac sa le franez?
Doamne cata bataie de cap...
Dar nu e asa...e chiar placut sa calatoresc singura.
Am timp sa-mi fac curatenie prin etajerele amintirilor pe care nu le prea bag in seama in rutina de zi cu zi. Sunt etajere la care nu ajung doar daca ma urc pe scaun. Asa ca m-am urcat pe un scaun cu picioare solide facute din rabdarea castigata in cateva ore de calatorie si am inceput sa cotrobai. M-am inarmat cu o perie de praf si cu un sac menajer destul de incapator pentru lucrurile care nu-mi mai folosesc.

Un comentariu:

  1. frumoasa noua ta haina. si vad ca te tii bine, scrii constant. tine-o tot asa :)

    RăspundețiȘtergere