sâmbătă, 20 martie 2010

scriu

scriu pentru ca imi place, scriu ce si cum imi vine...daca sunt trista, daca sunt fericita, daca iubesc..sau daca...(vroiam sa scriu urasc, dar nu cred ca am urat vreodata. Poate imi explica cineva cum e sentimentul acesta...de a ura....poate l-am incercat si eu dar nu l-am recunoscut)
Stiu insa sa spun cum e sentimentul de a iubi:
a iubi e atunci cand desi cel de langa tine te-a jignit, te-a suparat, il ierti pentru ca stii ca e mai mult decat momentul acela de suparare...
a iubi e atunci cand esti foarte obosita si ii auzi vocea in telefon...o voce monotona, moale, lenesa,un pic raraita si simt ca zbori...
a iubi e atunci cand in cea mai ploiasa zi simti ca din suflet ti se deschide nu o raza..ci un soare intreg de lumina...
inseamna miros de frezie si campuri imense de levatica
inseamna sa-i poti spune ca te doare...si te aude, te asculta
inseamna o prietena, un iubit, o familie...

3 comentarii: