luni, 22 martie 2010

cafeaua de dimineata

Despre cafeaua de dimineata nu pot vorbi asa in fuga, desi de multe ori asa o beau. Despre cafeaua de dimineata trebuie sa vorbesc in mai multe feluri, pentru ca, fiecare tip de cafea de dimineata  are un rol in viata mea.
Spre exemplu, nu pot sa compar cafeaua de week-end cu cafeaua din cursul saptamanii, cafeaua de la birou sorbita pana la amiaza cu cafeaua din sedinte, uitata pe masa din prea multa concentrare asupra sarcinii, cafeaua-ceai bauta rapid inainte de un trainning cu cafeaua facuta de bunica. Toate au un gust diferit si participa la colorarea zilei mele. Ce interesant...vorbesc de o cafea neagra care imi coloreaza ziua...
Cel mai mult imi place cafeaua de week-end.  Are o aroma speciala, are gust de vacanta, de taclale cu cea mai buna prietena, de dat raportul familiei, de tren care te duce la poalele muntilor, de leneveala sau cateodata gust de munca peste program.Cand sorb o gurita simt ca mi-e bine in tot corpul, simt cum se nasc ideile si planurile si ma apuca un dor de duca.

Recomandari...ideal este ca licoarea de weekend sa fie bauta cu cineva drag.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu