miercuri, 2 iunie 2010

Si ce daca....

Si ce daca nu-mi vopsesc parul?
Si ce daca nu am pantaloni mulati?
Si ce daca la mine ora 8 inseamna chiar ora 8?
Si ce daca urasc mincinosul?
Si ce daca imi dau compotul de pe balcon unui om care apoi zambeste?
Si ce daca nu-mi place sa fiu gri?
Si ce daca sunt sincera si spun ceea ce simt si gandesc?
Si ce daca am 30 si n-am barbat si copil?
Si ce daca am o meserie mai speciala si nu neaparat aducatoare de averi?
Si ce daca fac voluntariat?
E de rau? Poate da, poate nu...
Mai vedem.

Un comentariu:

  1. "......
    And I ain't gonna be just a face in the crowd
    You're gonna hear my voice when I shout it out loud

    It's my life
    It's now or never
    I ain't gonna live forever
    I just wanna live while I'm alive
    .........."


    http://www.youtube.com/watch?v=Qn0CrLyeUaY

    RăspundețiȘtergere