marți, 23 noiembrie 2010

Ulei de roti...

Am o idee de afacere. Cred ca e cea mai stralucita idee si la noi in RO va functiona de minune. Chiar si pe timp de criza..
Da. O sa ma apuc sa produc ulei de uns rotile sistemului. Sunt bolnava cand mi se cere sa aranjez ceva pentru cineva, mi-e rusine cand trebui sa apelez la cineva pentru a-mi rezolva o problema. Prefer sa stau la cozi pentru simplu fapt ca mi-e rusine sa folosesc uleiul acela magic.
Fara, scartaie rau, necesita mult timp, de multe ori nu se rezolva, dar....pot sa dorm noapte ca un pui imbaiat.
Insa, pentru ca am invatat sa fiu oportunista cred ca o sa ma folosesc de aceasta nevoie a noastra de a consuma acel ulei magic in mod abuziv. 
Asadar o sa prepar ulei de uns rotite de sisteme. Cu diferite arome, in diferite culori si bineinteles cu vascozitate variata, in functie de rugineala impotriva caruia trebuie folosit.
....

Un comentariu: