luni, 20 septembrie 2010

Transparenta

Adineaori am observat ca pe balcon, intr-un ghiveci, langa cactus creste o plantuta ciudata. Nu seamana inca cu o floare dar nu e nici buruiana. Are tulpina atat de transparenta si firava  incat mi-e frica sa n-o doboare adierea vantului sau razele de soare prea puternice, sau...stiu si eu....orice.... E ca si fasolea aia din experimentul de la scoala, semanata in vata si crescuta la intuneric.
Floarea mea (am decis ca e o floare) nu a crescut la intuneric, dar tot e plapanda e. M-am gandit sa ii pun un glob de sticla sa fie protejata, dar nu.Stiu ca va creste, i se va intari tulpina,si va fi verde si puternica.
Si stiu ce-i trebuie ca sa creasca: multa rabdare din partea mea, multe zambete si vorbe incurajatoare, daruire, si inca o data multa rabdare.
i-am pus un nume sa aiba indentitate, poate asa prinde curaj si se-ncumeta sa creasca pe langa tepii de cactus.
o cheama _ _ _ _ _ _ _ _ (amatorilor de spanzutaroare)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu