joi, 2 decembrie 2010

Super-ficialitate

Ma gandesc ce am facut anul asta. 
Destule, insa niciodata nu am fost mai superficiala ca anul asta, niciodata nu am fost mai indrazneata, mai colorata, mai curajoasa sau mai zapacita.
Nu cred ca am luat vreo decizie rea anul asta. Cred in schimb ca una dintre deciziile mele a fost printre cele mai bune din viata mea.
Am iubit anul asta si asta ma bucura.
Am plans anul asta, destul de mult. A fost un an cu precipitatii....
Am invatat s-a iubesc momentul, sa savurez...(o inghetata, o discutie, un om placut, o zi mohorata, ...). Mi-a trebuit cativa ani. Poate ca-s eu mai inceata.
Anul asta m-am imbatat prima oara. Se cam clatina patul cu mine. A doua zi nu am putut sa beau decat suc de portocale...
Anul asta am calatorit singura destul de mult. A fost bine. Un pas bun.
Am invatat mult, multe. Spre deosebire de ceilalti ani acum am fost mai lenesa, nu am avut 2-3 joburi, doar unul. Anul asta am lucram mai putin. M-am odihnnit.
Nu a fost un an trait degeaba.


Cred ca..va mai urma...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu